رئیس هلال احمر مشهد از برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله در محل خوابگاه دانشجویی شهید مصلی نژاد دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 26 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی ، حسن پرکار گفت : این مانور به مناسبت 5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله با هدف افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان  و کاهش خسارات ناشی از زلزله با همکاری اتش نشانی و اورژانس در محل خوابگاه شهید مصلی نژاد دانشگاه فردوسی مشهد اجرا شد.

وی  افزود: در این مانور یک تیم امدادهوایی، یک تیم امداد ونجات کوهستان، سه تیم حمل مصدوم، یک تیم اسکان اضطراری، دو تیم آنست(سگهای زنده یاب) از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی حضور دارند . 

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد با اشاره به اینکه  این خوابگاه دانشجویی ظرفیت اسکان 205 نفر  را دارد، افزود: عملیاتهای امداد ونجات وتخلیه اضطراری از ارتفاع با راپل ،تخلیه اضطراری ساختمان به همراه آموزش پناهگیری وخروج ایمن در این مانور برگزار شد.

 گفتنی است یک فروند بالگرد و یک دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتومبیل فرماندهی ، یک دستگاه خودروی ست نجات، یک دستگاه خودرو ارتباطات تی آریو ، یک دستگاه خودرو کمک دار نیسان پیکاپ، یک دستگاه خودرو آرگو، یک دستگاه موتورسیکلت و دو تخته چادر در این مانور به کار گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار